Receptionist(e); ontvang klanten zoals je zelf ontvangen wil worden
We willen elke dag de glimlach op de gezichten van onze klanten waarmaken. Daar hebben we alle collega’s voor nodig, inclusief onze telefonisten, want als ons visitekaartje leveren zij de meest zichtbare bijdrage aan de klanttevredenheid. Kun en wil jij dat ook?
Hi, wij zijn Pon Center…
Een samenvoeging van Muntstad en Pon Dealer Groep. Twee grote dealerorganisaties die de handen ineen hebben geslagen. Met alle ontwikkelkansen die daarbij horen. Welke dat zijn? Lees je zo, want we vertellen je eerst wat je als receptionist(e) gaat doen.
Wat ga ik als receptionist(e) precies doen?
Klanten ontvangen zoals je zelf ontvangen wilt worden. Vriendelijk, enthousiast en servicegericht. Dat levert een rol op met veel klantcontact. Je bent het eerste aanspreekpunt bij zowel werkplaats- als verkoopafspraken. Je creëert een prettige sfeer in ‘jouw’ vestiging en zorgt ervoor dat klanten snel bij de juiste persoon belanden, zoals een service- of verkoopadviseur. Dat doe je niet alleen als klanten zich aan de balie melden, maar ook als ze bellen of mailen. Tijd over? Dan pak je wat licht administratief werk op. Of leun je glimlachend met een welverdiende kop koffie achterover…
In deze functie werk je vast op de vrijdagen, werktijden is 07:30 uur t/m 18:00 uur (10 uur). Daarnaast is het mogelijk om naast je vaste uren "op oproepbasis" te werken (bijvoorbeeld door in te vallen gedurende vakanties of ziekte).
Wat moet ik hebben/kunnen/willen/weten/doen?